Do zadań Centrum Administracyjnego Collegium Medicum należy kompleksowa organizacja obsługi administracyjnej Collegium Medicum, w tym w szczególności zapewnienie i koordynacja prawidłowego oraz terminowego obiegu informacji i nadzoru nad przepływem dokumentacji w Collegium Medicum, przygotowanie i publikacja wewnętrznych aktów Collegium Medicum, a także przygotowanie i terminowe udzielanie informacji podmiotom wewnętrznym i podmiotom zewnętrznym, w tym instytucjom publicznym.
W skład Centrum Administracyjnego Collegium Medicum wchodzą:
1) Dział Administracji CM:
• Kancelaria,
• Zespół Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
2) Zespół ds. Organizacji Wydarzeń,
3) Biuro Komunikacji i Promocji CM,
4) Biuro Prorektora ds. Collegium Medicum,
5) Biuro Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum,
6) Biuro Pełnomocników Prorektora ds. Collegium Medicum,
7) Stanowisko ds. Analiz i Raportowania,
8) Stanowisko ds. Projektów Strategicznych.